مصاحبه آرشیو خبر ها
من فقط یووه را می بینم ! بازی کردن مقابل ویدال سخت است

من فقط یووه را می بینم ! بازی کردن مقابل ویدال سخت است

سرانجام پل پوگبا ستاره ی ارزشمند تیم یوونتوس در مصاحبه ای شرکت کرد و در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد. هواداران یووه مدت ها بود که در انتظار چنین صحبت هایی بودند.

وی در این باره گفت: "چند ماه اخیر با سالهای قبل متفاوت بوده است ، آن زمان ما همیشه در صدر جدول بودیم ، اوضاع تغییر کرده است. من برای شکستمان برابر بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان ارزش قائلم. ما باختیم ، اما به قول معروف، شما از اشتباهات و شکست هایتان درس می گیرید ، من می خواهم روزی این عنوان را کسب کنم."

"مشخصا بدون آندره آ پیرلو ، آرتورو ویدال و کارلوس توز شاهد یوونتوس متفاوتی هستیم. مسئولیت بیشتری روی بقیه ی بازیکنان است و ما باید روی تلاش به صورت تیمی بیشتر تمرکز کنیم. این قضیه برای من هم صدق می کند. قبلا من پیرلو را در کنارم داشتم و همواره یکی از بازیکنان حریف او را مارک می کرد ولی حالا آنها با من یارگیری می کنند. من باید زمان درست برای پاس دادن را انتخاب کنم، باید یاد بگیرم و به این منظور بازی های اینیستا را تماشا می کنم"

در مورد رسیدن شماره ی 10 یوونتوس به پوگبا اختلاف نظرهایی وجود داشت ، به خصوص وقتی با ماژیک عدد 5 را کنار شماره اش اضافه کرد ...

"من به خاطر پستی که در زمین دارم ، یک شماره ی 10 کلاسیک نیستم.من خودم را یک هافبک می دانم و برای من یک افتخار است که شماره ای را بپوشم که توسط برندگان چندین توپ طلا پوشیده شده است. در تاریخ یووه این پیراهن بسیار مهم است و من می خواهم به آن احترام بگذارم ، وقتی به این پیراهن نگاه می کنم ، من شماره و یا حتی اسم خودم را نمی بیننم ، من فقط یووه را می بینم و می خواهم تمام تلاشم را بکنم و برنده شوم."

"نمی توانید بگویید ما از فصل قبل بهتر و یا بدتر هستیم ، اما تیم های دیگر مطمئنا قوی تر شده اند. با این همه ، ما از هیچ کس نمی ترسیم. من از عملکرد پائولو دیبالا شگفت زده نشدم ، او برای من یک پدیده است. من عاشق تکنیک او هستم و همیشه دیوانه ی بازیکنان چپ پا بوده ام. به همین خاطر دارم یاد می گیرم که با پای چپ هم شوت بزنم. فکر میکنم دیبالا می تواند برنده ی توپ طلا باشد.ما به او "R2 + مربع"می گوییم ، چون این ها دکمه هایی هستند که در پلی استیشن با آن شوت های کات دار می توان زد.او همیشه اینطوری گل می زند."

وی در پایان به بازی مقابل بایرن مونیخ اشاره کرد و گفت: "از یک طرف ما می توانستیم قرعه ی آسانتری داشته باشیم ، اما از طرف دیگر این خوب است که همه از ما انتظار باختن دارند. همین چیزها را در نیمه نهایی سال قبل مقابل رئال هم می گفتند. اگرچه بازی کردن مقابل ویدال سخت است. من هنوز هیچ چیز نیستم و هیچ کاری در دوران حرفه ایم نکرده ام."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: